На Українському Порталі Оголошень доступні платні послуги. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Це сума коштів, котру Ви можете витратити на свій розсуд на додаткові сервіси:
Оголошення на Вітрині
Наповнення контентом (головна сторінка, оголошення)
Дизайн шапки сайту
Збільшення Бізнес-оголошень
Контекстна реклама в пошуковій системі Яндекс або Google
Розмір комісії при запуску контекстної реклами в пошуковій системі Google залежить від суми платежу:
16% комісії при платежу - від 2 000 до 10 000 грн.
11% комісії при платежу – від 10 000 грн.
Бюджет для просування – цео сума коштів, котру Ви можете витратити на свій розсуд на додаткові сервіси:
Інформери – додаткова реклама Ваших товарів та послуг;
Наповнення контентом (головна сторінка, оголошення);
Розширення ліміту бізнес-оголошень;
Контекстна реклама в пошуковій системі Яндекс або Google.
Надається при річній передплаті пакету послуг.
У 35 разів більше показів.
Відсутність реклами конкурентів.
Збільшити продажі, додавши на портал тисячі Ваших товарів та послуг.
Інформери в рубриках порталу – оголошення, які розміщуються в результатах пошуку та демонструються саме тим споживачам, які шукають вказані Вами в оголошенні товари та послуги.
Преміум-оголошення дозволяє видилити Ваше оголошення серед оголошень інших користувачів. Це привертає більше уваги саме до Вашого оголошення та підвищує відгуки на нього.
Преміум-оголошення включає в себе усі можливості бізнес-оголошення, що дозволяє показати Вашу інформацію про товари/послуги більшої кількості відвідувачів, у порівнянні зі звичайним оголошенням. У середньому по Порталу бізнес-оголошення показуються у 5,7 разів частіше звичайних.
Переваги преміум-оголошення:
Зазвичай індексація відбувається на протязі 1—14 днів, при умові наповнення сайту якісним вмістом.
Зареєстрований користувач Українського Порталу Оголошень може виконувати такі базовы дії з оголошеннями: додавати нові; вносити зміни; підіймати дату оголошення; припиняти покази; видаляти неактуальні оголошення.
Для «звичайного оголошення» покази в рубриках відбуваються у порядку їх надходження або оновлення на Українському Порталі Оголошень.
У пошуку на Порталі оголошення показуються або за датою надходження, з фільтром по шуканій фразі, або за релевантністю (найбільшій відповідності оголошень шуканій фразі).
У блоці «Схожі оголошення» до поточного оголошення підбираються найбільш підходящі оголошення з фотографіями.
Окрім описаних вище способів виводу оголошень, існує механізм пріоритетів (див. розділ «Пріоритет показу оголошення» в блоці бізнес-оголошень).
Всі нові оголошення, які надходять на Портал, додаються до щоденної e-mail розсилки по підписникам на анонси оголошень. Крім того, ці оголошення попадають до тематичних rss-стрічок і доступні підписникам таких стрічок.
При замовленні будь-якого платного пакета послуг всі нові оголошення а такох ті оголошення, котрі були поданы користувачем раніше, становляться бізнес-оголошеннями. Бізнес-оголошення мають всі властивості звичайного оголошення плюс додаткові можливості, згідно поточного пакету послуг.
Компанії, які мають на Українському Порталі Оголошень статус перевіреної компанії викликають більше довіри зі сторони користувачів Порталу та отримують більше відгуків на розміщені оголошення.
Для отримання статусу перевіреної компанії необхідно надати Порталу копію свідоцтва про регістрацію суб’єкту господарювання України (юридичної особи або приватного підприємця). Після перевірки дійсності цього свідоцтва, компанії присвоюється статус перевіреної. Цей статус відображається знаком «Перевірена компанія» в усіх оголошеннях компанії.
На сторінці бізнес-оголошення показується тільки інформація, пов’язана з цим оголошенням або іншими оголошеннями цієї компанії. На такий сторінці відсутня реклама інших користувачів Українського Порталу Оголошень (блок «Схожі оголошення», блок «Інші оголошення» та інше), а також рекламні блоки зовнішніх рекламних мереж (Яндекс, Google та інші).
Для збільшення привабливості та ефективності, бізнес-оголошення оформлюються додатковими візуальними елементами: логотип, короткий опис компанії, контактна інформація, список інших оголошень компанії.
Власники бізнес-оголошень можуть «прикріпити» від одного до декількох (згідно з тарифним планом) своїх оголошень зверху той рубрики, в яких розміщено оголошення. Прикріплене оголошення завжди буде знаходитись на перших місцях своєї групи в блоці прикріплених оголошень. Прикріплення залишається дійсним на термін дії використовуваного пакета послуг. Такі оголошення також можуть виділятися підсвічуванням фону для додаткового залучення уваги до себе.
В блоці прикріплених оголошень можуть знаходитися прикріплені оголошення інших платних користувачів цієї рубрики. В такому випадку усі прикріплені оголошення будуть показуватися одночасно і чергуватися місцями один з одним. При цьому вони завжди будуть залишатися вище безкоштовних оголошень.
Автопідняття - автоматичне оновлення дати оголошення з ціллю підвищення його позиції в рубриці. Власники бізнес-оголошень можуть відмітити одне або декілька (згідно з тарифним планом) оголошень для щоденного автопідняття цього оголошення в своїй рубриці.
Автопідняття вказаних оголошень виконується системою кожен ранок о 9.00 (за київським часом), шляхом привласнення цьому оголошенню поточної дати і часу.
На протязі дня підняті таким чином оголошення опускаються вниз по мірі надходження нових оголошень від інших користувачів. Але потім, кожен ранок, вони знову “спливають” вгору рубрики.
На Українському Порталі Оголошень, окрім стандартного способу показу оголошень по даті надходження або релевантності, існують механізми відображення оголошень по пріоритету. Пріоритет показів застосовується при пошуку на сайті, при відображенні в блоці «Схожі оголошення», при показах оголошень на головній сторінці Порталу, при показах банерів оголошень на сайтах-партнерах. Чим вище пріоритет, тим частіше буде показано оголошення. Кількість показів безкоштовних оголошень і оголошень з пріоритетом, як правило, відрізняється у рази. Ступень пріоритету залежить від використовуваного пакета послуг.
За бажанням користувача платного пакета послуг виконується складання, коригування, переклад на українську/російську мову (для іноземних компаній) тексту бізнес-оголошення. Поліпшення тексту оголошень робиться як з точки зору посилення рекламних властивостей тексту, так і з точки зору оптимізації тексту для пошукових систем. Окрім поліпшення текстів, наші редактори можуть запропонувати поліпшення зовнішнього вигляду оголошення: додавання або заміна фотографій, брендування оголошення і т.д.
Всі зміни по бізнес-оголошенням виконуються лише після узгодження з їх власником.
Даний тип реклами є дуже ефективним способом реклами на нашому сайті. Він дозволяє досягнути високого рівня показів оголошення у рамках тематичних рубрик Українського Порталу Оголошень.
Ваші оголошення додатково транслюються в наших аккаунтах соціальних мереж Twitter, Facebook, ВКонтакте. Це привертає більше потенційних клієнтів, а також добре впливає на розкрутку оголошень в пошукових системах Google і Yandex.
Контекстна реклама — це спосіб швидко та ефективно привернути увагу відвідувачів до Ваших оголошень. Така реклама на сьогоднішній день є найефективнішим способом продажів з точки зору ціна/якість.
В рекламі Google Adwords анонси Ваших оголошень показуються в пошуковій системі тим людям, котрі шукають ці товари в Google. Оплата здійснюється тільки за реальні переходи від зацікавлених у Вашому товарі або послугах покупців.
Вартість переходу одного зацікавленого відвідувача від 5 копійок. Кількість контекстної реклами відповідає сумі на контекстну рекламу, котра вказана в замовленому пакеті послуг.
Приклад розміщення контекстної реклами:
Просування оголошень на першу сторінку результатів пошуку Google (top10) виконується по узгодженому набору пошукових фраз. Кількість пошукових фраз залежить від величини конкурентності таких фраз в пошуку Google. Чим менша конкурентність по бажаним фразам, тим більше фраз можна опрацьовувати у рамках обраного пакета послуг та бюджету на просування.
Вартість виведення в top10 фрази середньої конкурентності, наприклад «цемент пц-400 гуртом», на сьогодні складає приблизно 80 грн. на місяць.
Контекстна реклама — це спосіб швидко та ефективно привернути увагу відвідувачів до Ваших оголошень. Така реклама на сьогоднішній день є найефективнішим способом продажів з точки зору ціна/якість.
В рекламі Яндекс Директ анонси Ваших оголошень показуються в пошуковій системі тим людям, котрі шукають ці товари в Яндексе. Оплата здійснюється тільки за реальні переходи від зацікавлених у Вашому товарі або послугах покупців.
Вартість переходу одного зацікавленого відвідувача від 5 копійок. Кількість контекстної реклами відповідає сумі на контекстну рекламу, котра вказана в замовленому пакеті послуг.
Приклад розміщення контекстної реклами:
Бізнес-оголошення надає можливість показати Вашу інформацію про товари або послуги суттєво більшої кількості відвідувачів, у порівнянні зі звичайним оголошенням. В середньому по Порталу бізнес-оголошення показуються у 5,7 разів частіше звичайних.
Переваги бізнес-оголошення:
Часті питання | Відгуки клієнтів | |
---|---|---|
Декілька фактів про нас:
Скористуйтеся нашими послугами та відчуйте всі переваги співробітництва з Українським Порталом Оголошень. |
Работаем с "Украинским Порталом Объявлений" четвертый месяц. Очень довольны сотрудничеством, посещения нашего сайта увеличилось в несколько раз, а так же пропорционально увеличилось количество продаж наших услуг. Благодарим коллектив портала за качественно проведенные работы, оперативные изменения в рекламной кампании и понимание наших целей. Комм. директор компании "Евро-Экспо" Светлана Строганова www.euro-expo.ru
Сотрудничаем с порталом уже 3 года и, без сомнений, здесь самая лучшая рекламная площадка в Украине и СНГ. Команда настоящих профессионалов. Будучи сами рекламистами мы восхищены вашей работой и желаем процветания в благородном деле продвижения товаров и услуг в современной паутине. Ген. директор Инфоцентра 0-63 г.Ялта Кисс Вольдемар Георгиевич www.yaltinfo.com
Выражаем особую благодарность рекламному отделу проекта www.board.com.ua за постоянно применяемую им гибкость в общении с клиентами и, что самое главное в наше время, за отличное понимание того, чего от рекламы желает достичь рекламодатель. Гуманный подход коллектива к ценообразованию и превышающий все ожидания эффект от предложенных видов и методов рекламы вызывают только положительные эмоции и способствуют к долгосрочному постоянному сотрудничеству. Исполнительный директор Консалтингового Агентства по вопросам Государственных Закупок Михаил Ульянов www.ua-tenders.com |