Пропонуємо розглянути
можливість проведення відновлювального
ремонту кузова автобусів Богдан,
Еталон, I-VAN, РУТА та їх модифікацій в заводських умовах
відповідно до технічних умов.
Перелік обов’язкових робіт при проведенні
відновлювального ремонту кузова:
-
зварювання
каркаса кузова, підготовка до фарбування, фарбування;
-
твердий настил
підлоги салону (заміна: фанера, саморізи, герметик і т.д.);
-
м'який настил
підлоги салону (заміна: автолін, клей, шнур для спайки автоліну, саморізи,
алюм. профіль);
-
внутрішня
обшивка салону (заміна: техплита, саморізи, заклепки );
-
службові двері
(заміна: гумовий профіль, шторки, щітки, пальці - нижні, вловлювачі);
-
пасажирські
сидіння (перетяжка сидінь вініліс-шкірою);
-
відновлення
всієї електропроводки:
- заміна всієї зовнішньої світлотехніки
(крім автобусів РУТА);
- ремонт: рамний жгут, торпедний жгут, проводка двигуна, дверна проводка, стельовий жгут.
-
бризговики
(заміна) 4 шт.;
-
ремонт
зовнішнього пластику (при можливості проведення ремонту);
-
пластикові арки
коліс ( заміна) 4 шт.;
-
реставрація
перегородки водія;
-
реставрація
поручнів (піскоструйка, фарбостатик).
Термін проведення –
до 40 робочих днів, а РУТА, I-VAN, Еталон
міжміський – до 55 робочих днів.
Перелік
робіт які виконуються додатково, визначаються при фактичному огляді автобуса:
-
бампер
передній, задній – заміна, маска передня, задня – заміна;
-
кришка
багажника, капот – заміна;
-
заміна пластика
торпеди;
-
заміна
внутрішньої світлотехніки;
-
заміна
фурнітури службових дверей;
-
заміна скла,
заміна гумового ущільнювача;
-
заміна деталей
пневмосистеми (подушка, кришка, стакан і т.д.);
-
заміна рамки
лобового скла;
-
демонтаж/монтаж
клеєних вікон.