Кожна особа зобов’язана подавати відомості про кінцевого бенефіціарного власника. Виключенням із правила є хіба політичні партії, професійні та творчі спілки. Їх дана місія не стоються, решта ж фізичних та юридичних осіб проігнорувати правило не можуть. Щоправда, для подання відомостей потрібні певні знання та навички, якими володіють далеко не всі.
Чи варто витрачати час та нерви?
Що ж робити, якщо вам потрібно подати відомості, а ви не знаєте як правильно це зробити? Є два основних варіанти виходу із ситуації. По-перше, можна витратити чимало часу та нервів, намагаючись розібратись із непростою для новачка процедурою і спробувати зробити усе самостійно. Щоправда, в такому разі ви ризикуєте. Справа у тому, що в бухгалтерії правила гри міняються настільки часто, що навіть досвідчені фахівці не завжди можуть вчасно відреагувати на нововведення. Значно раціональнішим варіантом буде звернутись за допомогою до досвідчених фахівців.
«Під ключ»
Замовивши послугу реєстрація кінцевого бенефіціара з ЮК ENTIRE, ви отримаєте результат «під ключ». Тобто усі проблеми, пов’язані із реєстрацією бенефіціара, візьмуть на себе фахівці компанії. Вам не доведеться ні за що хвилюватись. Досвідчені спеціалісти досить швидко отримають інформацію та передадуть її державному реєстратору.
Від моменту звернення до фахівців до отримання кінцевого результату зазвичай проходить не більше трьох днів. Звісно, така оперативність не може не радувати. До того ж послуги фахівців обходяться клієнтам у відносно демократичну суму.
Як часто потрібно оновлювати дані?
За новими змінами, що недавно були внесені до закону, такі відомості варто передавати державному реєстратору один раз на рік. Помилки або ж затримка у надані інформації каратимуться штрафами, тож краще таких ситуацій не допускати. Якщо ж необхідних знань чи уважності, або ж банально вільного часу вам бракує, тоді звертайтесь до фахівців, які усе зроблять швидко та якісно!