Ми пропонуємо розглянути можливість проведення капітального, відновлювального ремонту кузова автобуса ПАЗ 3205, 4234 в заводських умовах відповідно до технічних умов.
Перелік обов’язкових робіт при проведенні ремонту:
- зварювання каркаса кузова, підготовка до фарбування, фарбування;
- твердий настил підлоги салону (заміна: фанера, саморізи, герметик і т.д.);
- м'який настил підлоги салону (заміна: автолін, клей, шнур для спайки лінолеуму, саморізи,
алюм. профілю);
- внутрішня обшивка салону (заміна: техплита , саморізи , заклепки );
- службові двері (заміна: гумовий профіль, пальці - нижні, вловлювачі);
- ремонт: рамний жгут, торпедний жгут, проводка двигуна, дверна проводка, стельовий жгут (при наявності значних механічних пошкоджень електропроводки у вигляді скруток, стороннього втручання, відсутніх елементів, плавлених проводів - ремонт проводиться за додаткову оплату);- заміна всієї зовнішньої світлотехніки (крім фар ближнього/дальнього світла);
- бризговики (заміна) 4 шт.;
- реставрація скловолокнистих деталей;
- скловолокнисті арки коліс ( заміна) 4 шт.;
Перелік робіт які виконуються додатково, визначаються при фактичному огляді автобуса:
- заміна гумового ущільнювача вітрового скла;
- заміна гумового ущільнювача вікон автобуса;
- перетяжка пасажирських сидінь;
- заміна кришки капота:
- заміна кришки багажника:
- бампер передній, задній – заміна;
- заміна внутрішньої світлотехніки;
- заміна скла;
- водійські, пасажирські двері ремонт/заміна;
- заміна зовнішніх скловолокнистих деталей кузова;
- ремонт рами;
- ремонт/заміна петель – дверних, капоту, кришки багажника.
має статус перевіреної компанії
Це означає, що компанія надала Порталу Оголошень своє свідоцтво державної реєстрації. Актуальність цього свідоцтва перевірена по офіційній базі “Єдиного державного реєстру”. Надання свідоцтв не є обов’язковим для користувачів Порталу Оголошень. Тому відсутність перевірки в інших учасників не свідчить про їх ненадійність.